Pages

17 October 2011

I have no Idea?

#Sekarang tengah dengar lagu iklan Nesface. Sound good.

Hello Peeps! Hello Monday. Hello Blog!

Sudah lama tak menjejak kaki kat blog ni. Berhabuk semua. Kesian untuk semua followers yang baru. A bit busy now, belajar untuk spm(eh ye ke) Well, as you know(korang tahu?) saya budak Spm ah! Kesian tol kan. So, aku jarang post kat blog. Aku busy layan twitter dah sekarang. Asal aku nak post, THE word always on my mind is "I have no Idea" So, tu la pasal.

I'm sorry for late follow y'ols back. Bukan tak nak follow balik, tapi jarang online blog. Harap korang faham yer. Aku sayang korang sangat. Ketat-ketat lagi tu. Tak caye? Aku bunuh diri kang! Haa. Tak de lah. So! Hellooooooooooo all! Pakaba? Doing fine? I'm here fine actually :-)

Okay, nak cerita sikit. Aku budak spm tahun ni. So, aku berdepan dengan satu peperangan yang menentu masa depan aku. Bukan mudah untuk aku berdepan dengan BIG EXAM ni! Nervous semua ada dalam diri aku sekarang. But I don't care la, kalau dh belajar GOD ALWAYS HELP US! RIGHT? So, I must do revision and do the best for my spm. Kan? Semua orang nak berjaya kan? Nak tengok mak ayah kita bangga dengan kita kan? Ni la masa yang ada untuk kita blas budi mereka selama ni. Aku harap dapat buat yang terbaik. Korang doakan kejayaan aku k?

Okay, cukuplah sampai sini. Aku harap orang yang akan duduk spm macam aku ni buat yang terbiak dan pelajar STPM wish y'ols luck! Pmr is merdeka already. Mean This year is the last year i'm using school uniform. Time go fast actually. Okay. Done. Tc. xx

#sape2 nak tgk wayang, tontonlah Real Steel#

Enjoy reading, do comment ya buddy'z. Follow me.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.