Pages

07 December 2011

Bangga.

Hello. Lama betol tak update. Kan I budak spm. hihi :PP

So hello dude, dengan BANGGA saya mengakhiri zaman persekolahan saya pada tarikh 5 Dec 2011 at 1030 AM. BANGGA sekali meninggalkan dewan peperiksaan, baju sekolah, cikgu, canteen dan amat TIDAK BERBANGGA meninggalkan KAWAN. (ayat poyo je punggg) So hello Newlife, amat berBANGGA sekali saya telah menjalani kehidupan tanpa buku dan tanpa pelajaran. So, I must rest my mind not to think all these things, just focus what should I do after this? Working? No maybe -.- Driving Lesence? Should I? I have 3 months for now, staying at home everday, watch tv, online, eat and sleep Ohemjayyy It's can be very suck life I think.

BANGGA saya dahulukan dengan terima kasih(apa kaitan?) haha. JOKING. Not funny pun kan? Memang bangga rasa lepas habis sekolah, tak payah bangun pagi, iron baju sekolah. Kan? Kadang2 saya rasa macam JAKUN je jd budak lepasan ni. JAKUN TERLAMPAU. Should I change my name to CASSIE JAKUN TERLAMPAU alaahh mencarut, HAHA. Well, life lain dh sekarang and I must be more matured than before, kan? Dah boleh kahwin dah. Opssssss memang terlebih sudah. RESULT BELOM KELUAR NAK FIKIR KAHWIN?

BANGGA sekalian,

3 months from now, I should buy a UPU number pin. Apply Ipta semua tu. Tapi, nak jadi nurse. Harap2 result keluar dapat membantu apply jadi nurse. Tu lah impian saya selama ni. Well, semua orang nak berjaya, bereducated. Walaupun keluarga susah bagaimanapun, semua tu bukan penghalang untuk berjaya kan? (bagi ceramah). Jiwa aku mmg nak sambung belajar sampai ke tahap yang lebih tinggi.

BANGGA,

Saya memang suka buat perenggan kat blog ni hahah. Hari tu saya online facebook/twitter semua orang seronok habis sekolah. BANGGA sangat, siapa tak BANGGA kan? Dewasa dh diri ni, can stand own foot. Can find a job already. So, I SANGAT BANGGA MENJADI BUDAK LEPASAN SEKOLAH!

And, thanks to all my visitors on my "tinggalkan jejak anda" thanks for viewing me! Apperiaciate it. A big hug I gave to you *HUGS* Amat BANGGA ada yang sudi tengok blog :)



Enjoy reading, do comment ya buddy'z. Follow me.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.