Pages

18 August 2011

Lebih baik berdamai.

Hello! Selamat Petang. Lama tak hupdate kan. Busy sangat layan twitter plus aku takde idea nak kongsi dekat sini :D

Balik kepada title, sekarang kan bulan puasa, lebih baik kita maafkan orang. Tak baik gaduh2 ni. Memang tak bawa faedah pun. Main sindir-sindir. Bagi aku sekarang, aku tak nak ada musuh. Musuh ni boleh di katakan orang yang paling membenci kita, Aku tak nak semua tu dah. Tak lama lagi raya, memaafkan sesama sendiri lebih baik kan? Takpe, tak kesah orang nak kata kalah sebab kita minta maaf, asal kita dah buat amalan yang bagus(macam ustazah) Hehe :PP

So, mulai hari ni aku nak maafkan orang yang aku tak tegur. Aku nak berdamai. Aku tak nak buang masa nak bergaduh, tak lama lagi spm. Bagus aku belajar kan? Kan lebih berkat kalau kita minta maaf.

Doakan aku untuk trial spm lepas raya okay? Spm tak lama lagi. Dan selamat berpuasa dan selamat berhari raya u olls! Muahh

xoxo,cassie.

Enjoy reading, do comment ya buddy'z. Follow me.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.