Pages

23 July 2011

This WE Call Weekend Life :D


Hello People! Now 2pm! After take my lunch. I'm full. :D

Korang perasan tak yang blog aku bertukar? Hehe. Saje nak show off. Hehe. Petang semalam aku pi tukar benda dalam blog aku ni. Lama gak aku atur, sampai pening aku di buatnya. Hehe. Lagu pun dah tukar. Just header aku masih sama. Ye la kan, aku harap orang je buat header untuk aku :D Tapi aku puas hati dengan blog aku sekarang ni. Simple je kan. Colour pun tenang je. Ohhh! Lupa, jangan lupa like page kat sebelah tu okay? :D

Title, weekend life? Now 23072011 Hari Sabtu! Biasa orang keluar lepak dengan kawan, keluarga dll. Aku? Duduk rumah, online, tak keluar pun. Bosan tol la. Aku nak keluar tak tahu dengan siapa. Such a bored weekend. Sekarang, aku tengah buat hw Sej & Bm. Plus aku online-ing. Haha. Sinopsis aku copy dari internet je la. :D

Today at 500Pm aku keluar. Guess? Aku nak pi mana? Haha. Mesti korang fikir aku pergi Mall kan? Haha. No la, aku petang ni nak pergi church. Sembahyang :D Ye la kan, tu je la tempat yang aku pergi weekend. Tapi tempat tu paling best, tempat yang dapat bagi ketenangan dalam diri aku.

Okay, kali ni post aku mula dengan gambar kan? HAHA. Tu muka aku bosan. Kalau korang nak tahu, tu aku edit dari tadi. Aku bosan tol la td tu aku pergi edit. Hehe. :D Muka bosan tau tu :D Aku dari tadi upload dalam Facebook. Tapi tak dapat. :( Upload kat sini je la an. Hehe :D

Ambooii, bosan tol lah cerita kat blog aku ni an. Hehe. Tapi aku dah cuba untuk cerita kat korang. Sorry ok. :D I have no idea for today.

Ni je la post untuk hari ni. Byee people. xoxo.



Enjoy reading, do comment ya buddy'z. Follow me.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.